Ani koláče, ani víno Lahofer.
Pre naše obľúbené víno Lahofer sme začali pracovať iba pred pár mesiacmi. V komunikačnej stratégii pre Facebook sme sa snažili skĺbiť kreatívne prvky pre konzervatívneho zákazníka. Vrámci redakčného plánu sme vymysleli sériu grafických príspevkov na piatok. Vytvorili sme pútavé infografiky, z ktorých sa recipient niečo dozvedel. Spúšťali sme ich nielen ako organické posty, ale prostredníctvom platených postov sme ponúkli obsah aj novým zákazníkom, ku ktorým sa mohla informácia o tomto skvelom moravskom víne zo Znojma dostať po prvýkrát.
Víno sa väčšinou spája s jedlom, chlebom, syrmi. My sme sa inšpirovali na portále Winefolly.com a skúsili typické moravsko – slovenské odrody ponúknuť aj k sladkým koláčom. Najskôr vznikli popisné informatívne posty, ktoré však Facebook neprijal s nadšením, kvôli veľkému množstvu textov.
Preto sme z našej grafiky urobili koláž, kde sme chute a vône z textu nahradili ikonami.
Táto zmena už spĺňala podmienky siete Facebook o maximálnom objeme textu 20%. Tak sme mohli veselo tvoriť a vznikli ďalšie koláže, ktoré vám odporúčili konkrétne víno k určitému typu sladkého koláča.
V priloženom texte sa mohli zákazníci viac dozvedieť o danom víne, napríklad, ako táto netradičná odroda prezývaná „Červenošpičák“:
Tieto príspevky sme vždy nechali 24 hodín pôsobiť organicky medzi fanúšikmi stránky. Po uplynulom čase sme spúsťali kampane na príspevok aj pre potenciálnych fanúšikov stránky.
V tejto sérii vzniklo 5 vizuálov. Dosah príspevkov bol cca 7900 užívateľov a vyslúžili si vyše 430 páčikov a srdiečok. Preto chceme piatkové grafické príspevky zachovať a chystáme sa na prepojenie vína Lahofer a umeleckých diel.
Veronika
Komentáre sú vypnuté.